top of page

ARA

Bu aralar yazmaya ara verdim biraz. Ders çalışıyorum boş zamanlarımda kızım. Yıllar sonra işe yarayacak mı bilemiyorum ama, bizim için en azından denemem gerek. Kpss belası işte!

Bir de yazdıklarımı yayınlamıyorum artık. Sadece burada dursun yeter.

Az önce Hümeyra halan onda olan eski bir videonu gönderdi. Erdem amcan yastıkla yüzünü kapatıp ce-e oynuyor seninle, sen de kahkahayı basıyorsun. 6-7 ay öncesi falan. Ama o kadar küçüksün ki sanki... Ne kadar değişmişsin şu birkaç ayda. Şimdi kocaman görünüyorsun gözümde o haline göre.

Geçen gün baban sana oyuncak bir çay seti aldı. Gelip gelip çay içiriyorsun herkese sırayla :) Ben de ilk boyama kitabını ve kuru boyalarını aldım aynı gün. Daha erken gibi ama eğitimde erken diye bir şey yok aslında. Zorlama olmadığı sürece, hevesle yaptığın sürece her şeyi öğrenebilirsin. Geçen arkadaşım Öznur'a gitmiştik, kızı Asel'le oynadınız. Onda da var aynı çay setinden, baban görünce heves etmiş senin adına :) Pek anlaşamadınız aslında Asel'le, çünkü ikiniz de benmerkezci bir dönemdesiniz, henüz paylaşmayı algılayamadığınız için bütün akşam yarış eder gibi her şey için kavga ettiniz :) Asel'i için için ağlattın mama sandalyesine oturduğun için. Kıyamam kuzuma, ikna etmek pek kolay olmadı bunun geçici bir şey olduğuna. Sen de öyle bir kuruldun ki, mama sandalyesi taht, sen de tahtın kraliçesi gibi mübarek :) Kamyon şoförü gibi kolunu sandalyenin kenarına koydun, bacak bacak üstüne atıp keyif çatar gibi Asel'e göz dağı verdin. Hallerin pek bir komikti. Biraz daha büyüyünce göreceğiz sizi bakalım.

Ondan önce sana klozete koyulan çocuk lazımlıklarından aldım, hevesini kırmayalım arada çişini söylediğin zaman oturtalım diye. Dün akşam da kırmızı mini bir sandalye aldım, bayıldın :) İhtiyaçların artıyor habire. Artık her şeyi kendin yapmak istiyorsun haliyle. Çoraplarımı bana giydirmek için kıyamet koparıyorsun sabahları. Aceleyle hazırlandığım için müdahale ettiğimde küsüyorsun hemen :)

Bu arada bisiklete "bıcici" demen, seni ısırmamak için kendimi zor tutmama sebep oluyor. Alperen'e de "abedaa" diye sesleniyorsun. Geçen gün de horon oynadığın bir videoyu koyduk Facebook'a. Çok ballısın bebeğim ya, annenin canısın sen. Seni çok seviyorum canımın içi. Evlat ne güzel şey, bana sevmeyi yeniden öğrettin sen.


Anneyi Tanı
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Adım Elif Kansız...

Son Okunanlar
bottom of page